Novinky

Upozornění pro zákazníky Kabelové televize UPC Česká republika, s.r.o.

Vážení zákazníci,
k 30.9.2016 byla ukončena spolupráce s Kabelovou televizí UPC Česká republika, s.r.o. .

 

úvod » důležité informace » Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

1. Kdo jsme?

Jsme internetový obchod pro stávající zákazníky kabelových operátorů.

2. Co nabízí e-shop?

Nabízíme prodej Set-Top-Boxů a příslušenství v oblasti DVB-C, DVB-T. Každý námi nabízený STB vždy splňuje připravenost pro příjem placených a tudíž kódovaných programů, který využívá scramblování systémem CONAX CAS7 s párováním.

3. Jaký je náš cíl?

Našim cílem je nabídnout účastníkům kabelové televize možnost pořídit si vlastní STB bez nutnosti jeho pronájmu a zároveň získat typ STB, který z jakýchkoliv důvodů kabelová televize v jeho bydlišti nenabízí.

4. Nabízí e-shop CA modul Conax CAS7, čili SMiT Conax Chipset Pairing CAM? Co to je CA modul a pro koho je? Má CA modul vliv na kvalitu obrazu, či příjmu?

Ano, našem e-shopu nabízíme CA modul. Tento modul má v sobě již aplikaci párování dekodéru CONAX CAS7 a smart karty. Kompatibilita s jinými zařízeními, s kterými má spolupracovat, je dána mírou, s kterou výrobci podporují standardizované rozhraní CI (common interface). Majitelé zobrazovacích panelů jako jsou LCD a plazmové televizory, které jsou vybavené DVB-C tunerem nepotřebují již Set-Top-Box, ale příjem placených programů zajistí tento CA modul. Další výhodou této karty je, že si zákazník může vybrat Set Top Box, který mu svými parametry vyhovuje lépe než standardně dodávané STB kabelovými operátory. CA modul v tomto případě již nemá vliv na funkcionalitu STB např.nemá vliv kvalitu obrazu, chyby v diakritice apod.

K této otázce je důležité říct, že zařízení musí mít vestavěný DVB-C tuner a podporu standardizovaného CI slotu (platí jak pro STB i pro LCD televizory, či plazmy). Více informací o kompatibilitě zjistíte u výrobce daného zařízení.

Vyjímku tvoří zákazníci RIO Media, a.s. v jejich případě bude Ca modul funkční i u TV s DVB-T tunerem.

5. Je CA modul podporován společností UPC, KTCZ, RIO Media a Kabel servis Praha?

Ano, Conax modul je plně kompatibilní se službami kabelového operátora UPC, KTCZ, RIO Media a Kabel servis Praha.

6. Jakým způsobem provést objednávku Vámi vybraného zboží?

Pro objednávání zboží na našem e-shopu je nutná registrace (formou vyplnění formuláře).

  • Registraci potřebujeme pro realizaci Vaší objednávky a možnost vzájemné komunikace při vyřizování objednávky.
  • Registraci potřebujeme také proto, abychom u Vašeho kabelového operátora zaregistrovali Vaši kartu a zajistili tak pravidelné zasílání "předplatného" na tuto kartu. Bez registrace Vám nemůžeme ověřit u operátora, zda je v místě provozu objednávaného STB k dispozici digitální Tv signál
  • Registraci potřebujete, pokud budete chtít psát příspěvky do složky "komentáře", která je u každého produktu

7. Jakou má zákazník společnosti UPC, KTCZ, RIO Media a Kabel servis Praha jistotu, že služby, či zboží nabízené na e-shopu jsou platné s podmínkami jejich kabelové společnosti?

Náš e-shop je obchodní a servisní partner pro společností UPC, KTCZ , RIO Media a Kabel servis Praha. Tím Vám můžeme zaručit kvalitu a věrohodnost námi dodávaných, či poskytovaných služeb.

8. Koupím-li si z e-shopu STB či CA modul, kdo mi spáruje smart kartu?

Pokud si u nás objednáte STB nebo CA modul, obdržíte od nás nový komplet, zařízení se systémem CONAX a spárovanou smart kartu.

9. Je možné si zakoupené zboží vyzvednout osobně?

Vámi zakoupené zbožízasíláme na dobírku. Osobní odběr je možný po dohodě.

10. Co dělat se stávajícím STB, když jsem si z e-shopu objednal nové zařízení?

Zařízení můžete vrátit společnosti od které máte STB pronajatý nebo si jej můžete nechat a připojit k jinému televizoru.

11. Mám v pronájmu STB od kabelového operátora. Mohu tento STB reklamovat i na e-shopu?

U nás můžete reklamovat pouze STB, které byly zakoupeny na našem e-shopu. V jiném případě bychom Vás odkázali na společnost od které máte STB pronajatý.

12. Co znamená režim Preview?

Preview znamená nekódované vysílání od aktivace po určitou dobu, která se liší dle kabelových operátorů. Aktivací rozumíme první zapojení smart karty se zařízením.

13. Zakoupil jsem na e-shopu zařízení a nehrají mi kódované programy. Kdo řeší tento problém?

V případě, že Vám nehrají kódované programy, obraťte se na kabelového operátora, který ověří spárování a práva, které si platíte ve filmovém balíku.

14. Chci sledovat v programy v HD kvalitě. Co mám proto udělat?

Pro sledování programů v HD kvalitě je nutné mít zařízení s vestavěným tunerem MPEG-4 a televizor podporující HD. Máte-li již STB zakoupen, ověřte si, že STB podporuje HD vysílání. Programy v HD kvalitě nelze vysílat do televize přes scart kabel, ale přes komponentní kabel nebo přes kabel HDMI (doporučujeme).